reklama

Závory už prišli...

Na železničnom priechode v Jarovciach sa včera zbehli chlapíci. Najprv som sa divila, čo tam hľadajú. Vysvitlo , že sa nemusel nikto zabiť a žiadna celebrita nemusela mať nehodu a páni boli stavitelia záchran. Možno sa ŽSR zobudili alebo prišli nato, že žiaden ľudský život sa nemôže rovnať poplatku za postavenie železničných závor.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ako rodená jarovčanka som si zvykla, že na našom železničnom priecestí má človek stálu dávku adrenalínu. Každý cestujúci v akomkoľvek dopravnom prostriedku si po nedávnych udalostiach vždy radšej overí, či nevidno v diaľke vlak.

Otázkou však je, ako je to možné? ŽSR sa dalo niekoľkokrát počuť, že v Jarovciach závory nebudú, lebo vraj nie sú peniaze. Musím sa priznať, že mi včera večer skoro oči vypadli, keď som sa asi tretí raz vracala z mesta do dediny a uvidela som červeno-biele bezpečnostné opatrenia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nechcem byť morbídna, ale už sa takmer stávalo zvykom, že nejaký život vyhasol na danom mieste. Vždy sme len s desom a slzami v očiach očakávali, kto bude ďalšou obeťou. Ranné cesty sú vždy deprimujúce pri tom množstve vencov a kvetov, ktoré lemujú vozovku. Dúfam, že sa ich počet po tomto kroku už nezvýši.

Veľmi by ma zaujímalo, kto alebo čo za tým stojí. Možno sa len niekto zobudil a zbadal, že ľudský život nemožno vyvážiť kôpkou peňazí. Je to smutné, koľko ich vyhaslo len preto, že svetelné signalizátory boli pokazené. Buďme však teraz optimistami a dúfajme, že Jarovce budú slávne aj pre niečo iné, ako smrteľný vjazd do obce.

Mirka Klempová

Mirka Klempová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Malá potvora s veľkým zmyslom pre humor. Som malá vzrastom, ale veľká duchom;) Milujem sci-fi, spoločenské hry, rockovú hudbu, Davida Tennanta a keď u mňa spia scifisti :P Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu