reklama

Kto si?

Dennodenne chodievam okolo bilboardov a reklamných plôch, z ktorých sa na mňa usmieva chlapec v kvetom v ústach. Kto to je?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Dúfam, že to nie je len ďalší zo stupídnych reklamných trikovniektorého mobilného operátora! Chlapec v zelenom tričku je taký milý,ako aj bez slov povie každej okoloidúcej dáme, že ju ma rád, alebo akomu chýba.

Začula som už aj taký názor, žetento milý pán si túto reklamu zaplatil a chce tak dostať svojuvysnívanú polovičku naspäť. Ja si to však nemyslím. Jednoducho by mitáto situácia pripadala ako priveľké sci-fi na naše pomery.

Nadruhej strane, ak Vás nezaujíma, o čo tomuto pánovi ide, môžete sa níminšpirovať. Mnohým ľuďom, bez ktorých si nevieme predstaviť náš deň, čidokonca život tieto vety nehovoríme tak často, ako by sme mali a mladíkv zelenom im to povie za nás.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviemako Vy, ale ja sa vždy mimovoľne pousmejem. A potom niekoľko minútuvažujem nad tým, kto tento záhadný chalan je. Mám Tvoje srdce? Veďnepoznáš ani mňa, ani desiatky dievčat, ktoré sa na Teba dennepozerajú. Dúfam len, že keď nadíde ten deň a konečne sa odhalí čopropaguješ, nebudeš mi chýbať.

Mirka Klempová

Mirka Klempová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Malá potvora s veľkým zmyslom pre humor. Som malá vzrastom, ale veľká duchom;) Milujem sci-fi, spoločenské hry, rockovú hudbu, Davida Tennanta a keď u mňa spia scifisti :P Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu