reklama

Zápisky maturantky- deň tretí

Môj posledný! A začal sa takmer infarktom, keď ráno meškal autobus.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Jarovce. Dedina je krásna, multikultúrna, ale MHD ju aj tak nemá rado. Autobus sem zablúdi raz za dvadsať minút (teda mal by). S obavami som hľadela do rozmazaných diaľav (zabudla som si okuliare) a čakala. Napokon prišiel len s miernym meškaním, ale je som si už predstavila, ako maturujem o rok neskôr (síce tým ďalším by som to o chlp stihla, ale v takýchto veciach som pesimistka).

Jednoducho som sa napokon dopravila do slávneho GSR a stepovala som na chodbe prvá. Pridali sa ku mne aj ostatní a čakali sme na minútu M, kedy nám dozor konajúci pedagógovia otvoria dvere. Na áčko so mnou maturovali len traja a tak sme mali veľmi komornú atmosféru. Test bol klasický, opäť som sa nachytala na banálnych chybách a zistila som, že mám malú slovnú zásobu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dve hodiny prešli rýchlosťou blesku a ja som sa pobrala na obed. Kura na kazašský spôsob a slovenská ryža. Názov poetický už sám o sebe. No nezjedz to!

Neviem prečo, ale cítila som sa veľmi oťapene. Ako keby som spala za pochodu a to som do seba liala kofeín poctivo od rána. Našťastie, téma slohu bola dobrá (Moje školské časy) a službu-konajúca učiteľka Elena nám oznámila, že nie sme limitovaní počtom slov z hora. Keď po pätnástich minútach nabehla pani zástupkyňa s tým, že to má mať maximálne 220 slov, myslela som si, že explodujem. Mohla som môj hutný sloh škrtať a teraz vyzerá úplne otrasne!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Písomná časť maturity je za mnou. Každopádne, bola to milá skúsenosť a som rada, že teraz môžem beztrestne leňošiť. Aspoň do konca víkendu, lebo ústna časť sa blíži!

A zajtrajším "matikárom" držím palce!

Mirka Klempová

Mirka Klempová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Malá potvora s veľkým zmyslom pre humor. Som malá vzrastom, ale veľká duchom;) Milujem sci-fi, spoločenské hry, rockovú hudbu, Davida Tennanta a keď u mňa spia scifisti :P Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu