reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mirka Klempová

Mirka Klempová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Malá potvora s veľkým zmyslom pre humor. Som malá vzrastom, ale veľká duchom;) Milujem sci-fi, spoločenské hry, rockovú hudbu, Davida Tennanta a keď u mňa spia scifisti :P Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Aj tety bufetárky sú len ľuďmi

Mirka Klempová

Aj tety bufetárky sú len ľuďmi

Dlhé roky sme čakali na školský bufet. Keď minulý rok postavili pri jedálni kovovú klietku, nikto z nás netušil, čo je jej účelom. Postupne sa však zaplnila bagetami, malinovkami a lízankami, ktoré sú neodmysliteľnou súčasťou školských maškŕt. A samozrejme, nechýba ani sympatická teta bufetárka, ktorá je kurióznou osôbkou...

  • 23. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 339x
  • 9
Zápisky maturantky- deň tretí

Mirka Klempová

Zápisky maturantky- deň tretí

Môj posledný! A začal sa takmer infarktom, keď ráno meškal autobus.

  • 13. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 332x
  • 4
Zápisky maturantky- deň druhý

Mirka Klempová

Zápisky maturantky- deň druhý

Do you speak English? Alebo dnešné dobrodružstvo v mori maturantského života.

  • 12. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 550x
  • 14
Zápisky maturantky- deň prvý

Mirka Klempová

Zápisky maturantky- deň prvý

Ráno sa mi dobre spalo. Vstala som o siedmej a povedala som si, že si na odreagovanie pozriem nejakú tú časť Doctora Who...Aspoň som nadobudla pocit, že nejdem maturovať, ale na výlet.

  • 11. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 473x
  • 3
Blava plná anime

Mirka Klempová

Blava plná anime

V to ráno som sa konečne potešila pri pohľade na teplomer. Ukazoval totiž, že už nemám teplotu a mohla som sa pripraviť na conovú zábavu, ktorá mala nasledovať.

  • 28. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 329x
  • 0
reklama
Kto si?

Mirka Klempová

Kto si?

Dennodenne chodievam okolo bilboardov a reklamných plôch, z ktorých sa na mňa usmieva chlapec v kvetom v ústach. Kto to je?

  • 31. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 328x
  • 2
Fúkalo mi do ucha!

Mirka Klempová

Fúkalo mi do ucha!

Otec sa včera po mnohých rokoch vybral autobusom do mesta na Vianočné trhy. Chcel si dať varené vínko a užiť si pohodu. Domov sa vrátil mrzutý, víno si aj tak nedal a šomral celý večer :)

  • 24. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 888x
  • 0
Rolničky, stromčeky, komercia

Mirka Klempová

Rolničky, stromčeky, komercia

Och, čarokrásne Vianoce...V obchodoch sa idete zabiť s miliónmi ľudí tlačiacimi sa pri pokladni, na Vianočných trhoch sa rozrtháte a stratíte priateľov už po pár sekundách v dave a samozrejme si neviete vybrať z tej hromady vecí, ktoré určite potešia Vašich známych!

  • 19. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 953x
  • 5
Závory už prišli...

Mirka Klempová

Závory už prišli...

Na železničnom priechode v Jarovciach sa včera zbehli chlapíci. Najprv som sa divila, čo tam hľadajú. Vysvitlo , že sa nemusel nikto zabiť a žiadna celebrita nemusela mať nehodu a páni boli stavitelia záchran. Možno sa ŽSR zobudili alebo prišli nato, že žiaden ľudský život sa nemôže rovnať poplatku za postavenie železničných závor.

  • 16. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 007x
  • 2
Čo mám nové alebo ružové lentilky zachránia svet

Mirka Klempová

Čo mám nové alebo ružové lentilky zachránia svet

Dlho som neaktualizovala. A prečo? Rozhodla som sa, že sa na mojom blogu nebudem venovať len existenčným problémom, ktoré nikoho nezaujímajú, ale primiešam sem aj trošku seba :)

  • 10. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 710x
  • 0
reklama
IstroCon 2007- Con, ktorý prekonal očakávania

Mirka Klempová

IstroCon 2007- Con, ktorý prekonal očakávania

Celé leto som sa na to tešila ako malé dieťa. Keď už konečne nadišiel piatok 14-teho septembra, nevedela som sa dočkať tretej hodiny rannej. Áno, čítate to dobre- IstroCon pre mňa začal o tretej ráno.

  • 21. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 368x
  • 5
„Prosím pozor, zastávka je na znamenie!“

Mirka Klempová

„Prosím pozor, zastávka je na znamenie!“

Bolo to v piatok ráno. Ja ako zelenáč v sci-fistickom svete som sa nahodila celá do modrej a šinula som si to k bratislavskej Hlavnej stanici. Hlavou mi vírili myšlienky typu: „Mám všetko? Nemám so sebou veľa vecí? Prídem celá domov?“ V nasledujúcich minútach som však na všetko zabudla a naplno sa odovzdala conovaniu na PoCone :)

  • 21. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 734x
  • 9
Jedna svadba a čo všetko sa môže stať...

Mirka Klempová

Jedna svadba a čo všetko sa môže stať...

Pred tromi mesiacmi mi moja známa povedala, že sa ide vydávať. Od tej doby sa na jej svadbu teším ako malé dieťa. To som však nevedela, čo všetko ma bude čakať...

  • 28. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 784x
  • 6
"Máte čas? Prišli sme Vám zvestovať evanjelium!"

Mirka Klempová

"Máte čas? Prišli sme Vám zvestovať evanjelium!"

Povedala mi v sobotu podvečer milým hlasom jedna neznáma slečna. Práve som sa s kamarátom chystala zahrať si partičku kariet. Ani nečakala na odpoveď a hneď začala veselo trkotať. Pokúšala som sa ju uzemniť slovami: Ja chodím na cirkevnú školu a som veriaca. Nepomohlo, dáma bola protestantka a začala mi hovoriť, že moja viera je len obyčajný blud...

  • 16. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 943x
  • 65
Pohádali sme sa

Mirka Klempová

Pohádali sme sa

Opäť...a ja neviem, či sa to tento raz napraví... Je mi ľúto, že som si nedala povedať. Je mi to ľúto, že môj názor pre teba nie je až taký dôležitý, ako som si myslela. Je mi ľúto, že som...

  • 12. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 095x
  • 5
reklama
Vedeli ste, že?

Mirka Klempová

Vedeli ste, že?

Mám tu pre Vás pár vecí, ktoré sa oplatí vedieť...napríklad:  V kníhkupectve je pípač len na knihách, ktoré stoja nad 300 Sk?

  • 4. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 635x
  • 24
Seriály- sú našou drogou?

Mirka Klempová

Seriály- sú našou drogou?

Každý z nás má nejaký seriál, na ktorý nedá dopustiť. Či už je to jeden z nekonečných druhov NCIS, sci-fi, obyčajných sitcomov alebo súčasných medicínskych. Čo nás na seriáloch tak fascinuje? Prečo kvôli nim krátime čas s priateľmi a donekonečna o nich diskutujeme na internetových fórach?

  • 2. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 278x
  • 12
A mám ten papier...

Mirka Klempová

A mám ten papier...

...alebo aj keď sa učím pre seba, v tento deň mi vždy nadávajú rodičia. Neodpustia si poznámku, že to mohlo byť lepšie a prirodzene sa nevyhnem ani prednáške typu, nič iné nemáš na práci, len učiť sa... Dovoľte mi milí rodičia, oboznámiť Vás s tým, čo majú Vaše deti na práci okrem učenia!

  • 29. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 850x
  • 1
Som pasívny fajčiar...

Mirka Klempová

Som pasívny fajčiar...

...síce nedobrovoľný,ale priznám si to. Vziať cigaretu do ruky a zapáliť si ju, to sa mi však prieči. Neznášam ten pach cigariet, ako potom už aj samotný fajčiar začne smrdieť zatuchlinou.

  • 28. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 033x
  • 1
Výpadok Websupportu, alebo ako to zvládame my, poškodení

Mirka Klempová

Výpadok Websupportu, alebo ako to zvládame my, poškodení

Takmer každý surfer slovenského internetu zaregistroval, že Websupport-u boli zhabané servery. Ako to však vidíme my, poškodení?

  • 27. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 803x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu