reklama

"Máte čas? Prišli sme Vám zvestovať evanjelium!"

Povedala mi v sobotu podvečer milým hlasom jedna neznáma slečna. Práve som sa s kamarátom chystala zahrať si partičku kariet. Ani nečakala na odpoveď a hneď začala veselo trkotať. Pokúšala som sa ju uzemniť slovami: Ja chodím na cirkevnú školu a som veriaca. Nepomohlo, dáma bola protestantka a začala mi hovoriť, že moja viera je len obyčajný blud...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (65)

Náhodou, ja som veriaci človek. Verím v jedného Boha, v jeho syna, Ježiša Krista a verím, že k Panne Márii sa dá modliť. Protestanti zjavne nie a dali mi to dosť agresívne najavo.

Dve hodiny sa so mnou hádali o veciach, ktoré sú pre naše viery rozdielne a skalopevne tvrdili, že ja sa cez tieto bludy k spáse nedostanem. Doslova ma nútili, aby som zmenila názor.

A to nie je to najlepšie! Keď som povedala, že verím v Pannu Máriu a modlenie k nej považujem za bežnú vec, tak na mne normálne chceli vykonať exorcizmus! Vraj som posadnutá nejakým zlým duchom a keď som sa bránila, aby ma tam prestali chytať za ramená a pokúšať sa "vyhnať" zo mňa toho zlého ducha tak len lamentovali a chytali sa za hlavy. Toto čo má byť?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo ostatní sektári rozhlasujú svoju vieru mierumilovnejšie a len títo reprezentanti sú takíto "švihnutí"? Prečo neboli takí ohľaduplní a nedali mi pokoj, keď som im povedala, že ja sa svojej viery nevzdám, hoci som ich o to prosila?

Zaklincoval to môj kamarát Vlado výrokom: "Ty kokso, som mal dosť keď sa hentí na teba vrhli po tých drístoch o Panne Márii. Som myslel, že ich tam zmlátiš s tú kabelu, jak si kričala po nich!"

A viete čo? Mala som! 

Mirka Klempová

Mirka Klempová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Malá potvora s veľkým zmyslom pre humor. Som malá vzrastom, ale veľká duchom;) Milujem sci-fi, spoločenské hry, rockovú hudbu, Davida Tennanta a keď u mňa spia scifisti :P Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu